Islanderslirare vi minns/glömt!?

Hej alla läsare!

Jag heter Fredrik Nordgren och har fått den stora äran att börja blogga om vårt kära New York Islanders! Jag befinner mig för närvarande i en fas i livet där det är svårt för mig att hinna se så många matcher med Isles som jag skulle önska. Kort sagt, jag kommer inte blogga matchrecensioner i någon större omfattning!

Jag kommer istället försöka att en gång i månaden, under ovanstående rubrik, presentera en gammal/unga Islanderslirare som vi kanske minns eller har glömt!? Det är många fantastiska/mindre fantastiska spelare som har passerat Islanders sedan 1972 och jag tycker det är på plats att nämna några av dem.

Jag har redan nu gjort mitt val för den första jag vill presentera för er, dock får ni ge er till tåls ett litet tag till. Men den som väntar på något gott….

På återhörande!

 

Lämna en kommentar