T-shirt anyone?

Postat: 12 juni, 2013 av Magnus i Okategoriserade
Jag funderar på att låta trycka upp t-shirts med detta motiv. Om någon är intresserad av en tröja så skriv en kommentar så fortsätter vi konversationen via mail. Kostnaden för tröjan är 185 SEK + frakt.
Jag har tyvärr inte fått se ett färdigt resultat än så hur bra upplösningen är kan jag inte svara på. Kanske beställer jag en själv först så ni inte behöver köpa grisen i säcken. Skulle ju om den blir bra kunna vara ett alternativ till klädsel under vår planerade träff i vinter.
kommentarer
  1. @klokkanelva skriver:

    Gillar det som helhet men tycker inte stänk-trycket speglar klubben på något sätt, att ha det som LI eller liknande skulle vara mer talande men gillar som sagt tanken på att ena svenska NYI supportrar under en fana, gärna med hjälp av en T-shirt av denna typ eller liknande

  2. Fredrik W skriver:

    Tycker motivet är snyggt, men hade nog klarat mig utan S:et i texten. Förstår att du vill symbolisera vår svensk-koppling på något sätt. Men ”NYIS” känns lite otydligt. Kanske kan man lägga till ett E, eller ett W? Eller bara låta NYI stå. Men är detta resultatet som blir, så vill jag självklart ha ett exemplar😉

  3. Magnus skriver:

    Bra synpunkter. Jag ska jobba lite mer på designen och återkommer med nytt förslag inom kort.

  4. Johan J skriver:

    Tycker inte riktigt färgskvättarna passar in som T-shirtmotiv. I alla fall i nuvarande tappning. Texten kan man också spetsa till genom att ”låna” ordet/designen NY plus klubban från officiella loggan och lägga till ”IS” snett nere till höger (om du förstår hur jag menar). Då kan färgskvättarna bli riktigt snygga om de placeras rätt.

Kommentera

