Bloggen firar tre och vi blir två

Postat: 18 april, 2013 av Magnus i Okategoriserade

ml2

Då bloggen till sommaren firar 3-årsjubileum känner jag att det är dags att förändra saker och ting lite. Från och med våren 2013, kommer vi vara två skribenter på bloggen. Givetvis blir detta ett stort lyft för bloggen då nytt blod behövs för att bibehålla och även förbättra standarden.

Inom kort avslöjar jag namnet på min nye medhjälpare men jag kan säga så mycket att om jag står för en livslång Islanderslojalitet så är Mr.X en rookie i dessa sammanhang. Men han har under säsongen visat prov på stort engagemang och hjärta för laget vilket gör att jag inte hyser de minsta tvivel om att detta kommer bli kanonbra.

När allt blir officiellt kommer ni kunna läsa Mr.X tankar under en egen avdelning i ”Om Oss!”

Kommentera

