Dags för en ny omröstning

Postat: 5 oktober, 2011 av Magnus i Okategoriserade
Etiketter:

Förra omröstningen slutade med knapp övervikt för att Islanders tyvärr missar slutspelet med en hårsmån. Bara för laget att bevisa motsatsen. Totalt antal röster blev 18 så jag fortsätter med endast en ny omröstning i veckan.

Resultatet från förra omröstningen följer.

Hur går det för Islanders säsongen 2011-12?

  • Bottenträsket – 5,56%
  • Nära, men man missar som vanligt slutspel – 44,44%
  • Äntligen blir det slutspelshockey i Nassau Coliseum igen – 38,89%
  • Topplag i Eastern Conference och minst semifinal – 11,11%
  • Efter 29 års väntan lyfts åter Lord Stanleys pokal i skyn – 0%

Den nya omröstningen lyder:

kommentarer
  1. Filip skriver:

    Hur kommer du se matcherna?
    Kan inte köpa NHL Game center..

  2. Magnus skriver:

    Jag kommer försöka se så många matcher som möjligt. Det kommer dock inte bli lika många som förra säsongen eftersom det inte funkar (för mig) att sitta uppe halva nätterna samtidigt som man har ett litet barn att ta hand om. De tidiga matcherna, de som börjar 21:00 och 23:00 svensk tid kommer jag försöka se och säkert några helgmatcher under säsongen.

    Viasat gjorde ju klart med NHL-rättigheterna igår så nu kan man helt plötsligt inte köpa NHL Gamecenter Live från Sverige längre. Undrar hur man kommer lösa detta för alla som redan skaffat abonnemang samt för de som fått presentkort (kod) på det?

    Jag har själv inte Viasat Hockey och kommer därför förlita mig på streaming, vilket kan bli tuffare i år då man stängt ner många av de bästa sajterna för detta.

  3. Filip skriver:

    Om du ska titta på matchen inatt kan du vara snäll att länka en stream,🙂

    Fan vad kul att allt drar i gång!!

    • Magnus skriver:

      Riktigt roligt!
      Kommer nog frångå mina principer och därför inte titta på premiären. Matchstarten klockan 02:00 i natt förstör mycket av mina chanser att få se den. Men det kommer ändå bli ett fylligt matchsammandrag på bloggen under morgondagen.

Kommentera

