Begränsad bevakning i helgen

Postat: 11 februari, 2011 av Magnus i Okategoriserade
Etiketter:, , , ,

Tyvärr har jag inte möjligheten att täcka helgens matcher lika mycket som jag vill och brukar. Jag har andra uppgifter framför mig i helgen med start redan idag fredag. Jag kommer dock försöka sammanfatta det mest relevanta från varje liga någon gång under söndagkvällen. Det är alltså inte ens säkert att jag hinner uppdatera något från nattens match mellan Habs och Isles. Det enda jag med säkerhet kan säga från den matchen är att Mikko Koskinen startar i mål för Islanders och att hans landsman Jesse Joensuu spelar istället för Jeremy Colliton som är skadad. Trevor Gillies spelar också eftersom Blake Comeau fortfarande är borta.

Kommentera

